.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی مازندران: تربیت نیروی انسانی نیازمند خرد جمعی است
فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: تربیت و آموزش نیروی انسانی، کاری تیمی و نیازمند به خرد جمعی است.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی در جلسه قرارگاه جهادی آموزش که با حضور معاونان و روسای پلیس های تخصصی استان مازندران همراه بود با تاکید بر نقش آموزش در ارتقاء سطح علمی کارکنان، گفت: ارتقاء سطح آگاهی های علمی و تخصصی کارکنان می تواند در پیشبرد اهداف سازمان بسیار مهم و موثر باشد.

وی توجه به امر آموزش را از ارکان اصلی رسیدن به شرایط مطلوب برای حفظ و ارتقاء میزان آمادگی کارکنان و پیشبرد اهداف سازمانی دانست و گفت: قرارگاه جهادی آموزش باعث ارتقاء دانش تخصصی، افزایش توانمندی و مهارت و در نتیجه موجب بهره دهی مطلوب در ماموریت ها می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه تعالی رفتار کارکنان یکی از موضوعات آموزشی است، افزود: مردم پلیس را امین خود می دانند و به آن اعتماد دارند لذا رفتار پلیس باید الگوی نظم و انضباط در جامعه باشد.

سردار میرفیضی، گفت: اگر وجود امنیت با سطح بالای دانش و آگاهی نیروها و تلاش و مشارکت مردم همراه باشد،‌ موجب توسعه کشور در بخش‌های مختلف خواهد شد و در کنار آموزش، نظارت جدی و هوشمندانه بر عملکرد ماموران نقش موثری در ارتقاء کیفی خدمات و عملکرد کارکنان دارد.

وی با تاکید بر اهتمام جدی فرماندهان و مدیران بر اجرای مصوبات قرارگاه جهادی تربیت و آموزش، اظهار داشت: فرماندهان و مدیران ، مسئول مستقیم آموزش کارکنان خود هستند و بایستی بر کیفی بودن این آموزش ها نظارت داشته باشند.

سردار میرفیضی در خاتمه تصریح کرد : ارتقاء دانش، مهارت و توانمندی کارکنان در انجام ماموریت‌های فردی و جمعی نیاز به یک عزم و اراده جهادی داشته که در قرارگاه جهادی به این امر مهم تاکید شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.362 seconds.